بخش دهم : کار با ماژول خدمات قسمت دوم ( مقالات قرارداد ها هدف ها گزارشات)
کار با ماژول خدمات در Microsoft CRM 2016 قسمت دوم
آشنایی با قرارداد ها ،هدف ها و گزارشات در نرم افزار مایکروسافت سی آر ام
در این قسمت با مقالات ، قرارداده ها ، اهداف و گزارشات آشنا خواهیم شد
مقالات : ما می توانیم برای سازمان یک دانشنامه یا درخت دانش ایجاد کنیم که تمامی اطلاعات مربوط به پرسش و پاسخ های سازمان در این قسمت قرار گیرد .
قراردادها : در این قسمت می توانیم تمامی قراردادهای سازمان که با شرکت ها و اشخاص مختلف بسته می شود را قرار داده و به تفکیک مشتری ها یا موارد موجود در آن از قراردادها گزارش بگیریم و تمامی فعالیت های انجام شده روی قراردادها را ببینیم .
اهداف :در سازمان برای هر کارشناسی که در یک سازمان وجود دارد براساس معیارهای مختلف مدیریتی می توانیم تمامی اهدافی که برای سازمان و شخص موردنظر موجود می باشد را مشخص کنیم به عنوان مثال یک فروشنده ممکن است که هدفی برای او گذاشته شود که در یک سال یک میلیارد فروش داشته باشد . ما می توانیم تمامی این اهدافی که برای فروشندگان درنظر گرفته می شود را مدیریت کرده و ببینیم که یک فروشنده یا کارشناس چقدر به هدف خود نزدیک است و چقدر از هدف خود دور مانده است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.